2015 angielski poziom rozszerzony KLUCZ, NOWA MATURA 2015 arkusz + odpowiedzi, JĘZYK ANGIELSKI

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->EGZAMIN MATURALNYW ROKU SZKOLNYM 2014/2015FORMUŁA OD 2015(„NOWA MATURA”)JĘZYK ANGIELSKIPOZIOM ROZSZERZONYZASADY OCENIANIA ROZWIĄZAŃ ZADAŃARKUSZ MJA-R1MAJ 2015Rozumienie ze słuchuZadanie 1.WymaganiaogólneII. Rozumieniewypowiedzi.Zdający rozumiewypowiedzi ustne[…] o różnorodnejformie i długości,w różnychwarunkach odbioru[…].Zadanie1.1.Wymagania szczegółowe2.4. Zdający określa intencje nadawcy/autoratekstu.2.5. Zdający określa kontekst wypowiedzi.2.1.R. Zdający oddziela fakty od opinii.PoprawnaodpowiedźB1.2.C1.3.BZadanie 2.WymaganiaogólneII. Rozumieniewypowiedzi.Zdający rozumiewypowiedzi ustne[…] o różnorodnejformie i długości,w różnychwarunkach odbioru[…].Zadanie2.1.2.2.2.3.2.4.Wymagania szczegółowePoprawnaodpowiedźE2.3. Zdający znajduje w tekście określoneinformacje.CADZadanie 3.WymaganiaogólneII. Rozumieniewypowiedzi.Zdający rozumiewypowiedzi ustne[…] o różnorodnejformie i długości,w różnychwarunkach odbioru[…].Zadanie3.1.3.2.3.3.3.4.3.5.Wymagania szczegółowePoprawnaodpowiedźB2.3. Zdający znajduje w tekście określoneinformacje.CAD2.1. Zdający określa główną myśl tekstu.DStrona 2 z 19Rozumienie tekstów pisanychZadanie 4.WymaganiaogólneII. Rozumieniewypowiedzi.Zdający rozumiewypowiedzi […]pisemneo różnorodnejformie i długości[…].Zadanie4.1.4.2.4.3.4.4.Wymagania szczegółowePoprawnaodpowiedźC3.3. Zdający znajduje w tekście określoneinformacje.BCAZadanie 5.WymaganiaogólneII. Rozumieniewypowiedzi.Zdający rozumiewypowiedzi […]pisemneo różnorodnejformie i długości[…].Zadanie5.1.5.2.5.3.5.4.Wymagania szczegółowePoprawnaodpowiedźB3.6. Zdający rozpoznaje związki pomiędzyposzczególnymi częściami tekstu.EADZadanie 6.WymaganiaogólneZadanie6.1.II. Rozumieniewypowiedzi.Zdający rozumiewypowiedzi […]pisemneo różnorodnejformie i długości[…].Wymagania szczegółowe3.2. Zdający określa główną myślposzczególnych części tekstu.PoprawnaodpowiedźCA6.2.6.3.6.4.6.5.3.4. Zdający określa intencje nadawcy/autoratekstu.3.3. Zdający znajduje w tekście określoneinformacje.DDBStrona 3 z 19Znajomość środków językowychZadanie 7.WymaganiaogólneI. Znajomośćśrodkówjęzykowych.Zdający posługujesię bogatymzasobem środkówjęzykowych(leksykalnych,gramatycznych,ortograficznych)[…].Zadanie7.1.7.2.7.3.7.4.Wymagania szczegółowePoprawnaodpowiedźD1. Zdający posługuje się bogatym zasobemśrodków językowych (leksykalnych,gramatycznych, ortograficznych) […].ACDZadanie 8.WymaganiaogólneI. Znajomośćśrodkówjęzykowych.Zdający posługujesię bogatym zasobemśrodków językowych(leksykalnych,gramatycznych,ortograficznych)[…].Zadanie8.1.8.2.8.3.8.4.Wymagania szczegółowePoprawnaodpowiedźuntil/till1. Zdający posługuje się bogatym zasobemśrodków językowych (leksykalnych,gramatycznych, ortograficznych) […].that/whichbe/looktoStrona 4 z 19Zadanie 9.WymaganiaogólneZadanieWymagania szczegółowePoprawna odpowiedźused to speak inpublic/publicly/publicallywas/got used to speaking inpublic/publicly/publically1. Zdający posługuje siębogatym zasobem środkówjęzykowych (leksykalnych,gramatycznych,ortograficznych) […].to learn it by heartprevented me (from)expressingprevented my expressingwere prevented when Iexpressedwould have gone skiing9.1.I. Znajomośćśrodkówjęzykowych.Zdający posługujesię bogatym zasobemśrodków językowych(leksykalnych,gramatycznych,ortograficznych)[…].9.2.9.3.9.4.Uwagi do zadań 8. i 9.1. Odpowiedź uznaje się za poprawnątylkowtedy, gdy wpisywane wyrazy lub fragmentyzdań sąw pełni poprawnegramatycznie i ortograficznie.2. Akceptowane są również inne odpowiedzi, jeżeli są merytorycznie poprawne i spełniająwszystkie warunki zadania.Schemat punktowania w zadaniach od 1. do 9.1 p. – poprawna odpowiedź.0 p. – odpowiedź niepoprawna albo brak odpowiedzi.Strona 5 z 19 [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • charloteee.keep.pl